Inte skulle väl jag färga håret igen heller...

Men tjeeeena!
Sitter just nu med färg i håret och snackar med lite roligt folk på Fb.
Började tröttna på att håret skiftade i oranget så nu blir det att gå tillbaka till mörkrött, med lite lila skiftningar, igen! Trivs så jävla bra i det och får passa på nu innan sommaren, då det kommer vara jävligt svårt att behålla en röd färg när solen bleker det hela tiden. Så då blir det nog till att bli brunett igen tills dess tyvärr...

Har jobbat flitigt hela veckan och har pajjat min rygg på något sätt, så ska försöka vila ut och kurera mig ordentligt tills på tisdag då det drar igång igen! Önskar dock att jag hade någon snäll rackare som kunde masserat mig, både rygg och fötter skulle behövt sig en rejäl omgång. Om det är någon som känner sig träffad så är det bara att säga till, haha!

Drog ju till Centrum efter jobbet och shoppade lite, träffade på en vän på tåget på väg dit så vi stod och snackade lite. Ska träffa honom imorgon. Det var säkert 1,5 år sen vi umgicks, så det är på tiden att vi hittar på något!
Körde en stund i solariumet också, det var riktigt skönt för ryggen med värme kan jag ju säga!
Sen att jag blev lite smått solbränd och fräknig är ju inte helt fel det heller!

Ska ner och skölja ur färgen nu, vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback