Shopping, shopping och ännu mer shopping!




Det råkade visst bli lite shopping idag också! Tror nog inte att det är någon som blir särskilt förvånad. Det blir lite små grejer nästan varje dag nuförtiden... Men det är ju aldrig något dyrt jag kostar på mig direkt så då kan jag shoppa lite oftare!

Idag blev det i alla fall:
Två par lösögonfransar,
En svart ögonskugga (då jag tappade min gamla i golvet tyvärr).
Ett svart-metallic, stelt halsband.
En Bh och ett par matchande trosor till det.

Halsbandet lär ni nog få se bilder på när jag använder någon dag!
Känner att jag köper väldigt mycket smycken när det är kläder jag behöver köpa... Skärpning nu, Jessica!
Dags att spara pengarna så att jag slipper gå naken resten av året. Nästa gång blir det att shoppa kläder, inget annat! Ska försöka att hålla det också...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback