Today is a good day

Så, nu var första dagen på jobbet avklarad!
Det var faktiskt roligare än vad jag trodde och det verkar passa mig rätt bra, så jag är glad och riktigt nöjd!
Nu kommer jag kunna få in lite egna pengar och ha råd att dra till Rhodos i sommar. Friheten man får av lite pengar är ju löjlig... Tänk att det gör så galet stor skillnad!
Jag är lycklig just nu och känner att fan, nu börjar det släppa lite. Nu börjar livet rulla på. Äntligen!

Men nu ska jag resa mig ur sängen, sätta på lite musik och börja packa upp väskorna jag hade med hemifrån mamma. Lägger troligtvis upp bilder sen på mina fina armband jag beställde för några veckor sen, som äntligen hittat hem till mig!
Idag är en verkligen en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback