Friday 13th and today!

Godkväll och förlåt för den usla uppdateringen, igen!

Jag var ju som sagt hos läkaren igen i fredags för vidare utredning om det som hände tidigare i veckan!
Resultaten var väl inte så bra som jag hade hoppats på direkt, och jag kommer nu bli kallad till fler läkarbesök och magnetröntgen. Inte det roligaste att få höra direkt! Men det var ju som sagt fredag den 13de, så vad kan man förvänta sig liksom. Är glad ändå att det inte var något mer som hände!
Handen är fortfarande svår att använda, men jag har börjat lära mig hur jag ska göra nu. Synen på ögat har förvärrats radikalt och halva synfältet är nu borta. Det jobbiga är att läkarna inte riktigt vet vad det är som gör det och det är inte det lättaste att få veta. Det får ju mina tankar att snurra rätt rejält, och jag hoppas till Gud på att det inte bli värre!
Men så länge dom inte sticker mig och gör fler ryggmärgsprover, *ryser*, så får dom göra vad dom behöver utan att jag bryr mig faktiskt. Det är många tankar i skallen även om jag inte visar det för min familj, som verkar tro att jag mår tipptopp. Vill inte att dom ska behöva tänka på det när jag själv inte vill behöva göra det!
Jag har så mycket roligt att se fram emot i sommar, så det gäller att fokusera på det så lär det inte bli några problem att orka med! Det gäller att hålla sig stark nu, för det blir bättre i slutändan. Det blir det alltid, bara man är positiv och blickar framåt.
 
I går kom Iza och hämtade mig på kvällen och vi åkte hem till henne för att ha tjej-kväll! Dock slutade det med att vi drog upp till killarna, M och A, för jag hade saknat dom så mycket! Hade inte träffat dom på flera veckor så jag skuttade glatt upp dit, trots det hemska vädret! Väl däruppe satte vi oss och kollade film och hade det allmänt gött bara. Det var lite små trött och osocialt, men det är fullt förståeligt efter en tuff vecka. Det var mysigt ändå, jag var glad och nöjd!
Men när jag märkte att alla började bli lite trötta, och A till och med somnade, så kände vi att det var dags att dra ner till Iza igen och låta killarna få sova!
Så mycket som hon och jag snackade har jag fan inte gjort på hela veckan, men det var skönt! Riktigt tjejsnack, om precis allt! U know us girls, haha!
Jag tror inte att vi somnade förrän framåt halv fyra på morgonen eller något. Låg i sängen och pratade ett bra tag, mest skitsnack såklart, men en del lite mer seriösa grejer också. Sånt som var skönt att få ur systemet liksom.

Jag är otroligt glad för att jag har Iza, vi kan prata om precis allt! Det blir aldrig pinsamt och hon får en att slappna av och känna sig omtyckt. Hon finns alltid där och får mig att le, både bra och dåliga dagar, och det är jag otroligt tacksam för! Jag släpper dig aldrig Izabella, så bara att vänja dig. Kommer alltid att finnas vid din sida, no matter what!

Nu ska jag kolla klart på en film som går på Tv , "Inside man", och dricka upp mitt te för sen ska jag nanna kudden! Börjar bli så otroligt trött och huvudet börjar värka lite... Så att lägga sig i ett svalt rum, under ett varmt gosigt täcke och få en massa timmar av underbar sömn, låter riktigt lockande just nu.

Vi hörs imorgon, så får ni sova lika gott som jag ska göra snart!
Godnatt!




Kommentarer
Anonym säger:

Vad är det för fel du har egentligen?

2012-04-15 | 18:08:45
Jessica säger:

Svar: Läkarna vet inte riktigt än. Därför jag ska på vidare utredning!

2012-04-15 | 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback