Undrar om man är trött eller blind...

Förlåt Felicia!
Jag råkade mosa din golvlampa, men jag har försökt fixa den så gott jag kan och nu syns det nästan inte längre...

Jag failade totalt!
Jag var inne på min lillasysters rum för att lämna en grej, sen när jag skulle gå ut igen så missar jag själva dörröppningen(!) och dunsar rakt in i väggen istället. Ingen liten knuff som att jag skulle råka slå i axeln i dörrkarmen, utan nejnej, jag går rätt in i väggen och mosar golvlampan som står i vägen! Det small till rätt rejält och jag är glad att ingen såg det, för då skulle dom nog ha skrattat så dom kissat på sig...
Min styvpappa frågade vad som hände och om jag hade gjort illa mig, men jag bara skrattade. Sånt är så typiskt mig. Jag menar, hur fan kan man missa en hel dörröppning?!




(Ungefär så kändes det...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback