12-12-12 Onsdag och sliten tjej

 
Förlåt för dålig uppdatering!
Har haft så galet mycket i tankarna senaste tiden och mycket stress både på jobbet och privat...
Känner dock att vissa saker börjat lösa sig (tack och lov!) medans andra bara verkar bli värre.
Tänkte dock checka in här imorgon och skriva en del saker som hänt senaste tiden, delvis ett par otroligt grymma besked jag fått nu senaste veckan!
 
Jag har dessutom fått lite önskemål om att skriva mina inlägg på engelska också, då jag har några utländska läsare. Så under varje skrivet inlägg på svenska så kommer jag också att skriva precis samma saker fast på engelska.
 
Så nu säger jag godnatt, för att är det dags att möta äventyren i drömmarnas värld!
Vi hörs i morgon.
 
Kiss 'n hugs
 
 
I'm sorry for this lousy update!
I've had so much thoughts spinning in my head and a lot of pressure and stress in both my work and personal life...
And i do feel that some of the things are starting to clear up (thank God!) while others just seems go be getting even worse...
However, i'm gonna check in here tomorrow and tell you some of the things thats been happening in my life during this couple of weeks, and some of it is some really good news that i´ve gotten last week!
 
Well, so i'm gonna say goodnight now, because it´s time for me to meet som new adventures in my dreams!
See you tomorrow.
 
Kiss 'n hugs

Kommentarer
Anonym säger:

Looking forward to tomorrow's post :)

James

Svar: Haha, i hope so!
yesey.blogg.se

2012-12-13 | 00:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback