4. En bild på en konstig tid i ditt liv

Vad som ledde till att jag hamnade på den här klubben i Göteborg kan ni läsa under inlägget " Heartbreaker".
Men i alla fall. Det hade hänt så otroligt mycket negativt i mitt liv på en väldigt kort tid så min kropp och hjärna stängde helt enkelt av. Jag orkade inte mer! Jag var inte mig själv och jag behövde få komma bort och få en paus från mitt eget liv.
Så jag pratade ihop mej med en tjej på min Facebook, som jag aldrig hade träffat och knappt ens snackat med, och hon kom fram till att jag kunde komma ner till henne i Gbg och bo där ett tag! Att jag fick stanna så länge jag behövde för att komma tillbaka på fötter igen och att hon skulle göra allt hon kunde för att få mig att glömma skiten här hemma! Så jag bokade en tågbiljett ner, en enkelbiljett, redan nästa morgon.
Jag stannade där i nästan två veckor och har aldrig mått så bra och haft så roligt i mitt liv! Vi käkade ute varje dag, bowlade, festade (därav bilden), drog hem till några av hennes, inte fullt så normala, vänner... Vi shoppade, flummade sönder och skrattade så galet(!) mycket, åkte en hel del spårvagn och jag blev lika glad varje gång. Som ett litet barn! Jag skulle kolla och peka, fråga en massa saker, dra i det roliga "stoppsnöret", osv...
Jag lärde känna en hel del människor och även hon jag bodde hos! Kommer aldrig att släppa henne och jag saknar henne som fan här uppe i Stockholm!
Jag kommer aldrig glömma den tiden där, ett minne för livet helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback