Dags att bli frisk!

Jag är fortfarande väldigt förkyld, men nu har svullnaden i bihålorna lagt sig! Tyvärr har allt förflyttat sig till lungorna så jag hostar som en galning. Har fått otroligt ont i halsen och bröstet nu tack vare det... Men jag tror på att sömn fixar det mesta så det blir nog en tidig kväll för mig!
Ska ändå upp tidigt imorgon igen för mitt dagliga läkarbesök, så det kan ju vara lite skönt att få sova ut ordentligt inatt och se till att vara relativt utvilad imorgon för alla tester som ska göras...
Får se om det blir några bilder som läggs ut imorgon, det beror väl lite på vilket humör jag är på och hur pass fräsch jag känner mej!
Planerna är i alla fall att åka och träffa Malin en stund efter att jag är klar hos läkaren. Hoppas verkligen på att jag mår tillräckligt bra för att kunna göra det för jag saknar henne som fan! Men samtidigt så vill jag ju inte smitta ner henne i onödan... Men jag håller tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback