Nämen, godmorgon!

Ojoj, här har man visst försovit sig x antal timmar! Är så van vid att far min brukar komma in och tända lampan och dra upp rullgardinerna vid typ tio på helgerna. Men inte idag, han jobbade tydligen... Men det är inte varje dag man sitter i köket och äter frukost medans man ser hur det blir mörkare och mörkare ute för varje minut som går!
Får se vad jag orkar skriva om idag, med tanke på att man blir så otroligt jävla seg av att ha sovit bort halva dagen!
Men ja, någonting blir det säkert... Kan man ju hoppas i alla fall.
Nu ska jag dricka upp mitt te och hålla tummarna för att få ett positivt svar på mejlet jag väntar på! Det som har hänt är helt mitt fel, och jag förstår om den personen inte kommer att förlåta mej och väljer att hata mig resten av livet. Men jag hoppas ändå, att han innerst inne förstår hur ledsen jag är och hur dåligt jag mår över det hela! Jag hoppas att han ger mej en chans att gottgöra honom och bevisa vad han och hans vänskap betyder för mig helt enkelt! Men jag kan tyvärr inte göra mer nu än att vänta...
Hörs sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback