Heartbreaker

Hejhopp! Dagen har bestått av mycket vila och en hel del tårar. Där är också anledningen till att jag inte skrivit något under dagen. Det har hänt så otroligt mycket de senaste månaderna att jag ibland undrar hur mycket en människa ska orka med! Krossat hjärta, backstabbing, lögner... U name it! Men som tur är så har jag en underbar vän som bjöd ner mig till Gbg för att få mig på andra tankar. Är otroligt tacksam för att det finns såna som henne här i världen! Bokade en biljett ner dit direkt, en enkelbiljett. Så att jag kan stanna och ta den tid jag behöver för att komma på fötter igen.
Skriver mer i morgon för nu måste jag försöka få i mig lite mat och sen soooova!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback