Så gaaalet jäkla bra!

 
Jag hade tråkigt i början av förra veckan så jag bestämde mig för att köpa hem lite grejer och köra en ombre på håret! Hade gått och funderat på det ett bra jävla tag och inte riktigt kunnat bestämma mig, just för att det sliter så sjukt mycket på håret eftersom det behövde blekas. Mitt hår är redan så trasigt från alla mina små experiment och färgningar, så om jag inte skulle bli nöjd eller om det skulle bli heeelt fel så skulle jag inte kunna färga om det. Då skulle jag behöva klippa av håret eller i värsta fall skulle det ramla av... Men fullföljde mitt lilla ryck och nu står jag här mer nöjd än vad jag kunnat ana! Bitches be loco, älskar det!

Over and out
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback