Mina födelsedagspresenter








Här är alla presenter jag fick på min 20årsdag!
Fick alltså halsband, en ring, örhängen, smyckesträd, parfym, tvål, en liten sminkväska, presentkort, en kudde och sen min onepiece jag la upo en bild på igår.
Ljuset längst ner fick jag av mina underbara kompisar när vi landat på Arlanda!

Jag fyllde ju år när vi satt på flyget hem från Rhodos, och med tanke på att vi flög igenom två tidszooner så hann jag till och med fylla år två gånger, en gång när vi flög över grekland och sen en gång till när vi flög in i den andra tidszoonen över skandinavien! Inte ofta man får vara med om sånt inte.
Jag fick tre grattis på flyget av två av mina vänner och sen två grattis av dom två killarna som satt bredvid mig på flyget! Blev överlycklig över det lilla och satt och log hela resan. Sen klev vi av flyget och funderade väl inte mer på att jag inte blivit gratulerad av de andra. Vi gick och ställde oss vid bagagebandet och väntade in våra väskor, och sen utan att jag märkte det så hade alla i vårat gäng ställt sig runt mig i en ring med mig i mitten, och då hann jag bara tänka "Åhnej..."! Sen tog dom i från tårna och började sjunga födelsedagssången för mig, och fler andra människor runt omkring började sjunga med och jag hade tillslut allas blickar på mig... Pinsamt? JA! Generande? JA! Men shit, vad speciell jag kände mig! Och vilket leende jag fick på läpparna! En sån fantastisk upplevelse är sånt man tror bara händer i filmer... Och nu mig! Sen kom Perka fram med en påse med ett litet paket innuti som var från allihopa. Jag öppnade det och där låg den superfina handgjorda ljusstaken i trä med ljus som luktar hur gott som helst! Dom vet hur dom ska göra för att få mig glad! Blev nästan lite tårögd, och är så tacksam för mina vänner!

Sen hände det en hel del andra roliga saker under min födelsedag också, men det skriver jag om senare.

 Bästa födelsedagen någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback