23. En bild från i somras



Den här bilden tog jag när jag och min familj var på Santorini i somras.
Vi hade hyrt mopeder för några dagar och hade här åkt över halva ön för att ta oss en liten titt i huvudstaden på ön. Grekland är ju så otroligt vackert och många bilder från vykort är tagna just från den här lilla staden, där husen är byggda på höjden i sluttningar och berg som vätter mot havet!
Att kunna ligga vid poolen och slappa i solen, eller bara ta en promenad på stranden längs medelhavets klara, ljusa vatten. Att kunna ligga och njuta av så mycket glass att man nästan spricker och att äta exotisk mat, så som nyfångade färska skaldjur, dagarna i ända, mums. Och som den tjockisen jag är så är det är som en dröm för mig, jag saknar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback