I have been crying my fucking heart out

Och där tog tårarna slut. Har gråtit veckor i sträck. Men tack för att du berättade, nu är det bara att försöka gå vidare. Du kommer alltid att betyda otroligt mycket för mig, men jag förstår dig. Hoppas att du får det bra! För det ska jag försöka ha det i alla fall. Du ska veta att jag aldrig mått så dåligt över någonting, som jag gjort under den här tiden. Men du valde att inte ha något med mej att göra någonsin igen, så jag kommer aldrig att kunna ens försöka att gottgöra det. Ditt val, och jag kan bara lyda och försöka se ljuset på andra sidan. Det blir bättre för mig, även om det känns tungt just nu. Jag kommer att klara det här, bara att försöka ta ett djupt andetag och leva vidare! Jag kommer att må bra. För man är sin egen lyckas smed! Hoppas att vi hörs i framtiden, när allt lagt sig. För jag kommer aldrig att glömma dom bra stunderna vi haft, och det kommer alltid att finnas en liten del av mig som kommer att sakna dig på ett eller annat sätt. Du var min vän, något som jag alltid kommer att uppskatta!


Kommentarer
Anonym säger:

:<

2012-03-16 | 12:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback