Ny dag, nya tag!

Sorry för den usla uppdateringen!
Det hände tyvärr lite grejer igår som gjorde att jag tappade suget helt för att skriva eller ens veta av omvärlden...
Men det känns bättre idag, rädslan och ilskan har lagt sig lite så jag ska börja grotta i vad fan det var dom hände egentligen! Idioter till människor det finns, fel i huvudet på dom! Fega jävlar...

Aja, idag ska jag och min syster ägna ett par timmar åt att städa huset, tvätta, diska osv. Vi har ju varit ensamma hemma sen i onsdagskväll och nu kommer pappa hem om några timmar, så time to get busy!
Kanske skriver något mer senare, lägger upp en bild eller något.

Wish me luck med städningen, hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback