Shakeade rumpan i lördags!



Sorry att jag skriver inte så mycket längre, men sen har jag ju märkt att ni hellre kollar på bilderna än läser en massa långa texter ändå! Förhoppningsvis gäller det inte alla, för då skulle bloggen vara rätt onödig...

Men jag kan ju berätta att jag hade en av dom bästa kvällarna på länge i lördags! Var ute på krogen med min älskade Malin. Träffade en massa vänner där också, och en gammal klasskompis jag inte sett på flera år! Vi hade riktigt kul, började kvällen med att sitta och snacka lite och bara ta det lugnt. Sen började mer folk att drälla in och då kunde vi ju inte sitta kvar vid bordet, utan vi for runt hela stället och satt i stort sett inte ner mer än att vila benen nån minut. Hade riktigt roligt, blev mycket skratt, snack och dans! Sen, tyvärr, så finns det ju alltid en massa äckel som inte fattar vad NEJ betyder... Men inte ens det kunde förstöra kvällen. Fick en massa komplimanger av folk och sånt gör en ju alltid på lite bättre humör,hehe !
Sen när dom stängde så åkte jag och Malin hem till henne för att sova där. Vi satte oss i hennes kök och snackade lite, käkade och mådde bra helt enkelt. Även när vi hade pressat in en lite för stor madrass i ett lite för litet rum så fortsatte vi att pladdra på. Men sen så är vi ju tjejer också, ibland går munnarna i ett och det finns alltid en smaskiga saker att skvallra om!

Nu ska jag gå ner och kolla på film med min pappa.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback