Shoppat, igen...!






Så, här är allt jag shoppade idag!
Det lär troligtvis komma upp bättre bilder när jag anväder sakerna, men tills dess får ni nöja er med dessa.

-Mintgrön topp från Gina tricot
-Silvriga örhängen från Ginatricot
-Beiget, matt, smått skimrande, nagellack från Depend (Åhléns)
-Lösögonfransar från Åhléns
-Nya Telescopic mascaran "False lash Telescopic"
-Skor från H&M
Och den vanliga hårfärgen jag alltid kör på nu förtiden!

Och jag vet att vissa har gnällt över min uppdatering, men den kommer att bli bättre nu. Det lovar jag!
Ska försöka ta lite bättre bilder imorgon på toppen och skorna som jag köpte, så det lär ju dyka upp här i alla fall.
Nu ska jag dricka upp mitt te och sen bädda rent i sängen och sova!
Vi hörs i morgon, Godnatt!

(Uppdatering: Nagellacket är nu borttappat, så fort gick det!)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback