Dags att börja jobba på kroppen kanske!

Det här med att vara sjuk är verkligen inte min grej! Det är inte okej mot min kropp på något sätt alls. Fyra kilo, som jag kämpat så hårt för att bygga upp, har jag förlorat nu tack vare den här jävla influensan! Fyfan, snart sticker fan revbenen fram och där vill jag inte hamna igen. Tänker fan inte förlora den vikten jag kämpat så hårt för att uppnå... Så om någon av mina kära vänner skulle känna sig träffade så ger jag er tillåtelse att komma och göda mig tills jag spricker! Ska fixa en tjockiskväll och bara fläska i mig en massa gott! Upp i vikt ska jag, så förkylning, släng dig i väggen!
Och till er som försöker gå ner i vikt, don´t do it. Det är inte kul att vara såhär smal. Det är inte direkt härligt när man går ute och folk pekar på en och frågar om man är sjuk! Det är inte någon rolig grej för mig att gå och shoppa, när jag vet att kläderna inte passar. Att byxorna är så pass stora i midjan att man kan få in en fucking limpa mellan svanken och byxorna! Nej jag satsar hellre på att gå upp några kilo, min kropp mår bättre av det och mitt självförtroende också. Men är du trots allt inte riktigt nöjd med din kropp, så banta inte. Satsa på träning istället. Det mår du mycket bättre av, annars kommer din fysiska hälsa ta sån extrem skada!

Jag ger inte upp utan en fight, i´m gonna get my body back.
Så nu blir det att äta rejääält mycket mat och sen träna så att jag håller igång och blir frisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback