Jobbat heldag idag !




Idag har jag jobbat från åtta till fem, alltså en heldag på riktigt nu! Borde vara trött som ett as med tanke på att jag bara sovit 2 timmar de senaste nätterna, men nejdå! Stannade kvar två och en halv timme extra på jobbet, frivilligt! Något har hänt med mej, kanske är sömnbristen som snackar, men jag har faktiskt riktigt kul på jobbet och trivs som satan. Tyvärr har jag bara en och en halv vecka kvar där innan jag slutar... Blir lite ledsen i ögat av att tänka på det!

Det var ändå skönt att få komma hem och hoppa ur mina skitiga arbetskläder och in i mina myskläder! Glider runt och njuter av att få ha på mig mina mjuka tofflor efter att ha gått en hel dag i träningsskor.
Aja, nu ska jag käka med mor min, höres!

(Bilderna blir skitdåliga då kameralinsen på min mobil spruckit, därav det suddiga!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback