I miss you, please come back to me...

Jag vet att vi har våra små duster, men du vet att jag inte menar något illa! Jag är otroligt dålig på att visa uppskattning när vi väl ses och ofta struntar i dig och ligger kvar i sängen istället. Men du vet också att jag tycker att du är helt underbar. Ingen kan få mig att må så bra som du gör! Jag ler varje gång vi ses och jag tänker på dig. Det bubblar av lycka och förhoppningar när jag ser dig komma utanför fönstret. Du gör livet lättare att leva. Det är du som gör det värt att stanna. Men varför lämnar du mig alltid? Ensam, deprimerad och kall... Snälla, kom och värm mig, jag behöver dig!

Jag lovar att börja visa min uppskattning mer och njuta av att ha dig här... Men, snälla, då måste du komma tillbaka. Ge mig en chans!

Sommaren, lämna mig inte för vintern!
Du är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback