Zzzzzzz... Kom igen!

Alltid kul att vara sängliggandes, eller i alla fall bunden till att stanna i hemmet, pga mitt underbara hjärta... I mean, come on! Räcker det inte nu? Jag är inte sugen på att köra en favorit i repris och bli inlagd på sjukan igen... Nej tack! Har varit hemma två dagar från jobbet (inte populärt), för att vila och inte överbelasta hjärtat mer än nödvändigt, i hopp om att det ska lugna sig lite. Håller tummarna, för nästa vecka kör jag på som vanligt igen!

Har som vanligt hunnit shoppa en hel del och är rätt så pank nu... Men i brist på annat att skriva om så tänkte jag checka in mig ett inlägg imorgon och visa lite bilder på det nyinköpta! Jag är nöjd i alla fall, men vilken tjej blir inte det av shopping liksom haha?

Höres, dags att krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback