some days are just not worth waking up for..

Idag har det hänt en otroligt tråkig sak i mitt liv. Så man kan säga att det tog luften ur mig. Tog all ork och energi. Jag ber om ursäkt om någon såg mig gråta på jobbet, det var inte meningen. Men samtalet kom som en chock och då var tårarna svåra att kontrollera tyvärr...
Jag ska till sjukhuset imorgon för en akuttid jag fick bokad, så kanske skriver någon lite update efter det!

Nu ska jag i alla fall sova och försöka vila upp mig, så gott det går, så att jag klarar av att jobba ordentligt imorgon!

Godnatt och önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer
CASSANDRA säger:

sv; haha jaha! jaa det måstes nog fan vara det :/

2012-10-11 | 14:19:19
Bloggadress: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback