Sep. 22, 2012

Ligger hemma hos en vän just nu och pratar lite om vad som hände i torsdags...
Det är så otroligt skönt att ha en axel att luta sig mot och en famn att gråta ut i. Jag tror att jag kommer att kunna sova ordentligt inatt och känna mig en aningen mer utvilad imorgon, nu när jag har någon som vakar över mig och ger mig lite trygghet.
Är helt seg i kroppen, tankar och känslor är som bortblåsta och jag vet varken ut eller in just nu. Men det är rätt skönt faktiskt måste jag erkänna. Ett litet break från mig själv typ!
Men nu ska vi i alla fall fortsätta vår myskväll och slå på en film och dricka lite te.Hoppas ni har en grym kväll/natt och festa ordentligt (men sup med måtta)!
(Detta var skrivet igår, vettefan varför det kom upp nu??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback