Så var det ju det där med guldfiskminnet...

Haha asså, jag är ju rätt lost ibland...
Jag var nere och skulle fixa lite mackor, tog ut smör och ost ur kylen och ställde på bänken bredvid mig. Bröt loss ett par knäckemackor och tog upp smöret för att gå och hämta en tallrik att lägga dom på. Jag brer mackorna och ska ta lite ost och vänder mig om. Ser då att det står en ost färdig och klar på den andra bänken och tänker "jaha, vem fan har glömt att ställa in osten nu då? Hade dom tänkt låta den stå där hela natten?". Och ja, jag blev lite smått irriterad så jag packade ihop den i plasten igen och ställde in den i kylen och slängde osthyveln i diskmaskinen. Upptäckte i samma sekund att disken i maskinen var ren. VAR ren, så bara att starta om den. Och osten som stod framme var den jag tagit fram några sekunder tidigare.
Minne som en guldfisk var det ja...
Kanske dags att sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback