Shopping part No.1 - Accessories and make up

 
Tre ögonskuggor, två läppennor, en rouge samt en mascara
Bilderna gör färgerna på sminket sån extrem orättvisa, ska försöka få en bra bild på dom någon dag när jag använder dem!
 
X antal nagellack, hade ett par fler men dom är redan borttappade...
Ljust nude/rosa, guld-beige glittrigt, klar lila (snyggt till solbrännan jag skulle haft...), nude beige, riktigt mörkrött/bordeaux, nude beige, blodrött och ett överlack.
 
Volymspray och en dust i hopp om att kanske få bukt med mitt typiska, hopplösa skandinaviska hår. 
 
Guldigt skärp
 
Lite guldiga smycken, inte den klockan jag var ute efter men den fick duga tills vidare. Snygg ändå!
 
Och lite armband som fått hänga med som resultat på mitt tidsfördiv i väntan på bussen.

Resten av sakerna får jag fota någon annan dag då det hann bli mörkt innan jag hann fixa bild på allt.
Här var lite av accessoarerna och sminket, det kommer komma bilder på resten av sakerna såsom kläder, skor och lite annat övrigt som fått följa med mig hem!
Men det blir som sagt om jag hinner tajma solen så att färgerna blir något rättvisa i alla fall!
 
Ciao :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback