Where is the limit, it's been crossed.

Varför ska världen vara såhär? Denna otroliga orättvisa som finns och förstör.
Det räcker nu, för min del. Här sätter jag ner foten. Jag är en bra tjej, helt okej iaf, och jag förtjänar mer och bättre än så!
Den finns en gräns för vad man kan orka med, och den gränsen korsades brutalt igår morse. Den tilliten jag haft till människor, speciellt mina vänner, är rubbad. Likaså är tryggheten jag känt inte lika stark. Allt pga en enda person som inte fattar att man inte ska korsa de gränserna som finns. Gränser som är till och finns för att skydda, slippa skador och tårar. Ändå korsar denne personen gränsen medvetet och gav mig ett helvete jag nu måste få hjälp att bearbeta... Varför gör människor så mot varandra? Föddes ni inte med den där spärren i huvudet som säger "stopp, nu går du för långt! Sluta, det är över gränsen,det räcker nu!"
uppenbarligen inte, vilket jag fick uppleva igår natt.

Nu ska en arg, ledsen och lite uppgiven tjej försöka sova!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback