Känner mig som en liten flicka igen!

Haha, jag kom precis på mig själv med att sitta och drömma mig bort till förlovning, prinsessbröllop och allt sånt där!
Jag känner mig verkligen som en liten flicka igen när fantasin om klänningar och drömkillen börjar snurra. Nu är jag ju väldigt mycket singel, så det där med att få bära den där vackra ringen jag har i tankarna, kommer att ta många år innan det händer. Men jag erkänner, trots att jag dissar romantik och kärlek, så kan jag inte låta bli att drömma mig bort ibland. Att bli den där lilla flickan som planerar sitt drömbröllop i tankarna.... Dock känner jag mig lite mer materialistisk och dreglar mest över alla vackra ringar och klänningar som finns! Sen att hitta sin drömprins och dela allt med honom är ju ett plus i kanten haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback