I want candy

Ni vet det där suget man kan få efter något att äta. Något man inte kan sluta tänka på förrän man fått det. Den känslan hade jag nyss. Låg i sängen i fyrtio minuter och kunde inte sluta tänka på lakritsnappar! Jag försökte övertala mig själv att jag kan vänta, att jag har borstat tänderna och bäddat ner mig i sängen. Att det är dumt att gå upp nu. Men jag visste också i bakhuvudet att jag sett en påse med just lakritsnappar någonstans i mitt skafferi... Så ja, suget vann och jag ställde mig, fem i tolv en kväll, och började rensa ur skåpet efter några jävla små godisar. Men lyckan är stor nu när jag hittade påsen med fem små nappar kvar! Nu kan jag somna lycklig och nöjd hehe.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback