Rastlöshet

Idag är det den internationella flickvänsdagen. Jag vet inte om det är därför jag känner sån ångest i kroppen, eller om det bara är en sån dag. Det är lixom som en oro i magen, rastlöshet i benen och en himla massa tankar som far runt. Känner mig bara allmänt ensam, drömmer lite smått om att få bli överraskad. Att få blommor utan någon speciell anledning, att kunna krypa ner i soffan till en bra film med den man tycker om. Helt enkelt att bli sedd och ompysslad bara. Men tills vidare så är jag min egen flickvän och får sköta allt det där själv. Blir en sväng ner till affären och köpa en massa gott att skämma bort mig själv med. Det blir nog bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback