Broken

Det skulle ju vara kul med lite bra nyheter för en gång skull när man är hos läkaren... Men nej, inte det inte. Har, som många vet, mått extremt dåligt senaste månaderna.Det började psykiskt, men har nu även satt sig fysiskt på så sätt att jag förlorat mina kära kilon jag kämpat så för att få! Ligger nu nere på 42 ynka kilon och då är det inte konstigt att jag blir sjuk hela tiden och sover största delen av dygnet. Kroppen har ju inget fett att förbränna, den får ingen energi till att varken hålla mig eller immunsystemet igång.
Nej usch. Min läkare säger sjukskrivning, och jag tänker att det kanske är bra för att få i ordning på detta!
Trött på det här. Men bara att fortsätta att kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback