Well, Bitch... try me!

Ja, jag har problem med ilskan. Inte det är jag blir arg lätt, för det är extremt sällan jag blir det, utan för att jag blir så arg att jag får blackout när det väl händer! Jag slår sönder saker och har till och med gett mig på folk om dom sett till att få mig över den gränsen... Under mitt två år långa förhållande med mitt ex så såg han mig bara arg en enda gång. Så sällan är det alltså, sur kan jag bli rätt lätt dock hehe. Men då fick jag blackout. Jag hade slängt mobilen åt helvete så den låg i en miljard bitar på golvet som hade fått ett hack i sig. Och sen slagit hål i badrumsdörren.
Skuldkänslorna jag fick när jag såg mitt ex vettskrämda min var inte nådiga alltså. Det var ju inte han som gjort mig förvånande, men han fick lida för det stackarn.
Jag hade det grovt svårt i dag att hålla nävarna i styr. Det var flera gånger det höll på att gå för långt. Men jag lyckades hantera det och nu ligger jag i sängen med både hela knogar och hel mobil!
Jag har aggressionsproblem när någon väl lyckas få mig förbannad. Då är det kört. All in. Ingen återvändo.

Jag ber om ursäkt till mina vänner som fått uppleva det. Men när jag ser er bli behandlade på det sättet så svartnar det för mig. Ingen får min vän att gråta.
Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback