Vintertid

Hade en supermysig kväll igår med A. Han gjorde kalvfile i ugn med pommes till oss, och åh, så gott det var! God mat är mitt liv alltså... Det är ren kärlek om man ger mig sån mat haha! Har tyvärr ingen bild för jag hade redan tryckt i mig hälften av maten när jag kom på att jag borde fotat och lagt upp här. Men å andra sidan, nu slipper ju ni börja dregla och bli allt för avundsjuka hehe.
Hela kvällen var bra och jag somnade med ett leende på läpparna.
Dock hände det en lite jobbig sak igår också. Men A fick mig att fokusera på annat och inte stressa upp mig för sån skit..

Nu är det sovdags, så godnatt!

(Och just det, nu är det vintertid så jag får sova en timme längre. Lycka!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback