Valborg

Idag har min lilla vovve besökt veterinären. Han har varit hemma hos min mormor och var tydligen inte så kry. Han vägrade äta och dricka och hade lite feber. Men han fick lite dropp och medicin som ska göra honom pigg igen då veterinären inte kunde hitta något fel på varken honom eller proverna dom tog. Skönt! Min lilla bebis ska inte vara sjuk, blir ju orolig då. Jag får hem honom imorgon igen så ska mysa sönder honom då! 

Nu ska jag sätta mig i soffan och se om det är något bra på tv. Jag har inga planer alls för ikväll när det är valborg. Så blir nog att lägga mig och sova tidigt då jag ska upp relativt tidigt imorgonbitti och åka till Farsta. Vad jag ska göra då får ni veta imorgon efter att jag är klar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback