Äntligen klar!

Sådär nu är tvätten klar och jag har hunnit få i mig lite middag. Nu kan jag sätta mig i soffan och kolla film med gott samvete. 
Imorgon ska jag åka upp till landet över dagen så uppdateringen kanske inte blir den bästa, men sla försöka kika in här någon gång under dagen i alla fall! 
På måndag ska jag förhoppningsvis börja träna igen. Om jag har tid vill säga. Har en hel del jag ska hinna med den dagen. Dels ska jag fylla på min ögonfransförlängning, äntligen, och sen ska jag även hinna med läkarbesök och ett möte. Men jag hoppas på att kunna klämma in träningen där emellan någonstans. Ska prata med min kompis så får vi se helt enkelt. Annars får det väl bli på tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback