Avlider

Jag håller på att svettas ihjäl. Fläkten jag har i mitt rum har gått sönder och fönstret står på vid gavel. Jag är en sån där som måste sova med täcke jämt. Hur varmt det än är. Det bara går inte att sova utan. Det blir väl som någon slags trygghet att känna sig inlindad i något. 
Nu har jag en hund som ligger och sparkar mig i ryggen också. Typiskt. Men han är söt så det gör inget! 
Jag har inte gjort så mycket idag. Varit hos läkaren och fixat med mina mediciner, gått lite promenader med hunden. Handlat, städat och även hunnit med att sola och färga håret. Färgade bara utväxten men det fick duga för idag. Funderar på att lägga i en mörkare toning under veckan för är sugen på mitt gamla,nästan svarta, hår. Men men vi får väl se. Det är mycket man vill här i världen!  
Nu är det sovdags iallafall 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback