Diet

Idag har jag haft mormor på besök här. Det var jätte trevligt. Skönt att få hundvakt ett tag så att jag kunde springa iväg till affären och handla lite. Det bästa är ju att jag inte behöver köpa någon direkt mat just nu då jag går på diet, allevo. Ni vet såna där shakes som man ska dricka x antal gånger om dagen? Jag hoppas på att dom ska funka för jag behöver gå ner i alla fall fem kilon. Väger ju som sagt lite för mycket just nu, eller ja, rätt mycket för mycket... Försöker hålla dieten och hoppas på att det börjar ge resultat om någon vecka eller så!

Här är jag nu. 25 kg tyngre än i vintras och kämpar fortfarande med att hitta min idealvikt och mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback