Inställt

Jahapp, nu sitter jag här och har tråkigt. Jag skulle ha fikat med pappa vid fem men han har skadat sig så han fick ställa in. Synd. Hade sett fram emot det. Vi får försöka hitta en annan dag att fika på istället. 
Har hunnit vara hos läkaren på dagen en sväng och fixat med mina mediciner för de kommande två veckorna. Ska även till läkaren imorgon men då är det för att få mina allergi utslag undersökta, äntligen! Har gått runt med dom en vecka nu så kände att det var dags att gå till läkaren och kolla upp det. 
Ska ikväll också äta middag med A, vilket ska bli trevligt. Har inte träffat honom på över en månad nu så det är på tiden!
Nu ska jag fortsätta kolla på tv och dricka mitt te.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback