Inte okej

Man ska vara stolt över sin kropp. Jo, jag vet. Men sanningen är att jag skäms just nu över hur jag ser ut. Jag är inte stolt över min kropp. Inte allsån.Jag är stolt över att ha gått upp i vikt, absolut! Men det har blivit några kilon för mycket. Typ en sådär tio kilon för mycket. Och det är ju inte så bra. Kroppen mår ju inte heller bra av att väga för mycket. Så mår varken bra fysiskt eller psykiskt just nu.. Kom nyss hem från gymmet och märker att min kropp orkar nästan ingenting. Klarade tjugo min på bandet och sen tog det stopp. Hemskt. Är helt slut nu. Ska i alla fall försöka gå tjugo min varje dag nu ett tag framöver och se om det gör någon skillnad. Vill så gärna få droppa lite kilon och få tillbaka min gamla platta mage. För just nu är den så rund den bara kan bli. Nä usch. Stolt över kroppen skulle man vara ja...  Är det någon som skulle vilja hjälpa mig med träningen, eller i alla fall göra mig sällskap till gymmet på dagarna, så säg till! Skulle verkligen uppskattas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback