Inte vara ensam

Idag har jag inte gjort så mycket. Som vanligt... Har ju upptäckt att Aarne inte kan vara ensam hemma som jag trott,utan har nu fått klagomål om att han skäller så in i bängen när jag inte är hemma. Så spenderar hela mina dagar inne i lägenheten och det är ju inte jätte kul... Imorgon kommer mormor och ska vara hundvakt så att jag kan gå iväg ett tag och få lite saker gjort. Ska bli skönt faktiskt! Jätte snällt att hon ställer upp. 
Passade i alla fall på idag, när jag ändå bara var hemma, att färga utväxten och klippa mig lite. Blev bara topparna men är skönt att få fräscha upp håret lite. Stod och höll i en röd hårfärg och velade fram och tillbaka ifall jag skulle våga mig på det eller inte. Blev inte så idag, men det är ju en dag imorgon också! 

Nu är det sovdags för oss här hemma, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback