Min dag

Puh! Nu är jag äntligen hemma igen och kan få i mig mitt första mål för dagen. Mums! Haft fullt upp sen jag vaknade imorse och har inte ens hunnit äta. Jag går ju till alla ställen jag ska till, jag åker inte buss eller likande, så Mona fötter är helt döda nu. 
Började dagen med att kila iväg för påfyllning av mina fransar. Jätte skönt att få det gjort och nu känner jag mig fin igen! Sen gick jag hem igen och hämtade mina medicin dosetter för att gå direkt iväg till läkaren. När jag kommer fram till läkaren så säger dom att dom flyttat fram mitt möte en timme, men att dom glömt meddela mig, så det skulle innebära att jag skulle bli klar där samtidigt som jag skulle möta min vän på gymmet. Så det var bara för mig att använda den timmen innan Jag skulle vara på mötet till att springa hem igen och hämta mina träningskläder och sen skynda tillbaka till läkaren igen. Efter läkarbesöket fick jag skynda mig till centrum för att möta min vän på gymmet. Vi fick ihop ett riktigt skönt benpass. Det märks att det är månader sen jag tränade sist, jösses vad jag svettades! 
Efter det skyndade jag mig in på H&M innan dom stängde för att försöka hitta ett par jeans, har ju vuxit ur alla mina... Och jag hittade två par faktiskt! Köpte det ena och la undan det andra så att jag kan fundera på om jag ska köpa dom också. Blir ju rätt dyrt med två par... Får se hur jag gör.
Nu ska jag göra i ordning middag, en shake, och sätta mig i soffan och kolla på nåt bra på tv! 

Mina nya fransar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback