Suck!

Åh vad jag önskar mig en kamera! Det är omöjligt att ta bra bilder med min mobil. Kameran i den tar så suddiga bilder med absolut sämsta ljuset. Det går inte att få någon som helst fokus eller ens skymten till en lyckad bild. Både bloggen och framförallt min instagram blir lidande. Just nu är det mest gamla bilder som dyker upp med jämna mellanrum då det verkligen inte går att fota med den här dåliga mobilkameran! Blir galen. Man sminkar sig eller tar på sig nya snygga kläder så går det inte att fånga på bild alls. Skit tråkigt! Känns så ovärt att ens försöka göra sig snygg längre för det syns ju ändå inte. Usch nej. Ska verkligen önska mig en kamera och hoppas på att få en för med min ändrade livssituation så kommer jag inte ha råd med en än på ett bra tag framöver....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback