Busy dag

Idag har jag haft fullt upp. Har varit i Arninge, träffat A, varit hos läkaren, tränat, handlat och solat. Ska snart börja göra lite mat för är så hungrig! Fick med mig hem ett nagellack och en primer som ska vara grym. Sen är det köpstopp fram tills jul. Tappade min parfym i golvet igår så måste använda någon av mina andra nu fram tills jul och hoppas att jag får en ny i julklapp, eller i alla fall presentkort så att jag kan köpa en ny själv. Vi får väl se helt enkelt. Ska gå igenom min lilla samling av parfymer och se om jag hittar någon jag kan använda under tiden. 

Vägde mig hos läkaren, som vanligt, men hade inte gått ner något alls denna gång. Står stilla på samma vikt och har gjort senaste två veckorna. Lite trist... Får kämpa ännu hårdare med dieten och hoppas på att träningen gör sitt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback