Effektiv dag...?

Vad har jag gjort idag? Ingenting! Har suttit framför tvn hela dagen. Eller aa, startade dagen med att tvätta. Så gick upp klockan sex och tog mig ner till tvättstugan. Jag funderade ett tag där på att skippa tvättiden och fortsätta sova, men tog mig i kragen och fick det gjort. 
Sen har jag suttit i videosamtal med fina Jolina i nästan två timmar. Det fick mig på lite bättre humör.
Har slängt i en toning i håret också för att få bort utväxten. Men lär säkert behöva färga igen innan jul och definitivt innan nyår om jag vill vara snygg i håret.

Nu ska jag försöka hitta på nåt sätt att laga Nina trasiga naglar. Tror jag kör med att klippa sönder lite kirurgtejp och lägga ett lager gelé över. Blir kanske inte så snyggt men dom håller ihop i alla fall!

Slänger in en bild för några somrar sen med bästa Jolina!


Kommentarer
Plitt säger:

Använder du snapchat? kan man följa le fitnessjourney där?


Svar: ja jag använder det. heter yeseyjess där 😊
yesey.blogg.se

2015-12-16 | 23:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback