Godmorgon!

Godmorgon alla Glada! Har varit ute med vovven på promenad och hunnit tvätta såhär på morgonkvisten. Är hur trött som helst men kan inte gå och lägga mig igen. Har tagit min medicin så väntar på att den ska kicka in så att jag blir någorlunda fungerande igen. 

Klockan två ska jag ner till centrum och möta en snäll vän som ska hjälpa mig att färga min utväxt. Eftersom jag har typ ombre nu så är jag så rädd för att sätta en hand full med mörk hårfärg rätt på det ljusare och paja alltihopa. 

Senare ikväll ska jag träffa en annan vän och kolla film och snacka lite, ska bli trevligt! 

Ska försöka övertala någon kompis att sola med mig här innan nyår också så att man blir lite brun och fin. Det kan behövas hehe.

Min nya shaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback