Ingen bra start...

Dagen började inte så bra. Försov mig och vaknade fem minuter innan jag skulle vara på gymmet. Blev väckt av att läkaren ringde och erbjöd en återbudstid till mig men dum som jag var tackade jag nej till den så åkte längst ner på listan igen... Bra start på dagen! 
Tog mig i alla fall till gymmet och kom bara några minuter för sent. Körde mest kondition och ben idag. Tror inte jag kommer få träningsvärk denna gång så får köra ännu hårdare nästa gång! Försökte träna lite mage också men det gick inte, har sån sjuk träningsvärk där. Får köra lite hemma imorgon med hjulet jag fick. 

Har varit på rusta en sväng också. Köpte en ny matta till vardagsrummet då den gamla var så trasig och ful. Blev riktigt nöjd faktiskt! Kanske kan lägga upp en bild någon dag.

Har också hunnit med att äta tacos och spela lite spel med lillasyster och sen träffade jag A en stund.

Dagen blev ju bättre än hur den startade.
Nu ska jag strax ta ut Aarne och sen ska jag lägga mig. Har tvättstugan klockan sju imorgon bitti.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback