Ny medicin

Godkväll alla glada! Jag har fått nya sömntabletter, eller aa denna gång i flytande form med pipett. Smakar röv och hela munnen domnar bort. Och om den funkar? Inte alls! Tar högsta dosen redan och den gör ingen som helst verkan. I går natt sov jag bara två timmar sammanlagt och jag somnade inte förrän framåt tre på morgonen. Hopplöst! Ska ta upp det med läkaren nästa gång jag ska dit om det går att höja ytterligare trots att jag har högsta dosen eller om vi kan testa ännu en ny sömnmedicin. Jag vill ju gärna kunna sova på nätterna. Annars kommer jag gå tillbaka till mitt gamla jag när jag knappt sov varannan natt. Zombie på hög nivå!

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och försöka somna. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback