Tränat!

Nu har jag varit duktig och tränat. Kör två gånger i veckan då jag tycker att det är en bra start för mig då jag verkligen avskyr att gå till gymmet. Idag blev det bara en timme men det är bättre än inget alls! Ska föröka fokusera på konditionen och att gå på bandet och så då jag vill få bort fettet från magen. Saknar mina magrutor! Sen vill jag ju såklart få snygga ben och rumpa, men det vill väl alla tjejer. Det är mitt prio två. Magen kommer först. Ska vara i form till beach -16 hade Jag tänkt. Inte sådär vältränad för det kommer ta mycket mer tid och engagemang än vad jag har. Men komma i form lixom. Platta till magen och tighta till kroppen lite. Får hoppas att det går. Har ju som sagt några kilon till att tappa. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback