Snart är det dags!

Jag springer just nu runt och packar för fullt, Imorgon bär det av till en annan stad här i Sverige för att genomföra det lilla projektet jag tidigare skrivit lite om. Jag blir borta lördagkväll till måndagkväll, så det är ju inte så värst länge, men ändå en hel del som jag måste försöka få plats med i väskan! Har börjat känna av nerverna nu ikväll så kan bara ana hur galet nervös jag kommer att vara när det är dags att börja på riktigt...
Ja ja, vilket som så är jag taggad och blir en kul erfarenhet att ha med sig i livet.
Kika in här så kommer jag uppdatera mer under helgen och tids nog kommer jag avslöja vad det är för litet projekt, men för tillfället är det hemligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback