Dagens slappa

Vad har jag gjort idag? Inte mycket. Haft det så skönt i värmen. Gick upp vid tio, tog en kort promenad med hunden och parkerade sen min rumpa ute på balkongen i solen. Har ju egentligen ingen direkt sol på min balkong men jag har lyckats hitta en liten strimma som räcker för ansiktet ungefär. Så glad! Så lite fräknar på nosen har Jag fått i alla fall. Har sen hålla på och packa lite inför nästa vecka. Har för mycket kläder men ändå inget att ha på mig. Det är konstigt hur det där funkar... 
Sen senare på kvällen åkte jag hem till pappa och grillade med Felicia. Så gott, så sommar. Älskar det! Att kunna sitta ute i bara shorts och linne vid nio på kvällen är inte helt fel. Njuter av varje sekund sommaren är här på riktigt!
Sen blev klockan rätt mycket så var tvungen att åka hem till vovven igen och ta ut honom en sväng... Vi hann även med en sväng till gymmet. Klapp på axeln till mig! 
Hände även en trevlig grej när Jag tog sista promenaden för kvällen med Aarne, men det kan vi ta imorgon för nu är det sovdags. 

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback