Jäkla klåda som inte försvinner!

Nu ska vi se om det går bättre ikväll! Vaknade inatt av att jag hade klåda i hela kroppen igen, men var i alla fall inte svullen den här gången. Jäkla allergi. Undrar vad det kan vara jag inte tål... Har provat, inför inatt, att byta ut kudden ifall det är så att jag inte tål dunet som finns i den. Som sagt, vi får se och hoppas det går bättre inatt! 

Har idag annars inte gjort så mycket alls. Tvättat och städat lite här hemma. Skulle gått ut nu ikväll men kände mig inte alls tillräckligt pigg för det. Antar att man blir lite trött av alla allergi mediciner jag fått eftersom jag inte är van vid dom. Eller kanske av blandningen av dom och alla mina tusen vanliga mediciner. 

Jaja, nu är det sovdags.  Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback